نامی نو به صورت رسمی حامی داوران ایران شد

نامی نو اسپانسرقرارداد حامی مالی داوران برای فصل 94-95 در دفتر رییس فدراسیون به امضا رسید.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، در این نشست که با حضور علی کفاشیان-رییس فدراسیون فوتبال و امیررضا ثابت پی -مدیرعامل نامی نو برگزار شد طرفین ضمن امضا متن قرارداد، درباره راهکارهای همکاری هرچه بیشتر به تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این قرارداد گروه صنایع غذایی نامی نو که از چهارده سال پیش کار خود را در صنعت تولید غذاهای سرد آماده مصرف آغاز کرده و به عنوان تنها دارنده نشان استاندارد الویه در ایران شناخته می شود، در فصل پیش روی لیگ خلیج فارس هر هفته به داوران برتر جوایزی را اهدا کرده و از آنان تقدیر خواهد کرد.

همچنین مقرر شد این شرکت با تشکیل کمیته ای متشکل از چهره های معتبر عرصه داوری و فوتبال کشور، با آنالیز قضاوت داوران کشور طی فصل و اعطای امتیاز به آنها، در پایان فصل به چهار نفر از داورانی که بیشترین امتیازها را کسب کرده اند جوایز نفیسی اهدا کند.

مدیرعامل نامی نو در نشست خود با علی کفاشیان تاکید کرد: این شرکت عزم جدی دارد تا علاوه بر حمایت مالی از فدراسیون فوتبال و جامعه داوری کشور، به عنوان یک حامی تمام عیار، حمایت های معنوی را از حد شعار فراتر برده و با یک برنامه ریزی دقیق و کامل آن را به اجرا درآورد.

وی همچنین افزود: جامعه ی داوری نیازمند حمایت معنوی است و نگاه به عملکرد آن ها نیاز به فرهنگ سازی دارد. از نظر ما از طریق همین اقدامات فرهنگی می توان دامنه قانون مداری را در جامعه بالا برد، چراکه معتقدم ورزش فقط پرورش دهنده جسم نیست بلکه باید روحیه انسان ها را هم تغییر دهد.

لازم به ذکر است شرکت نامی نو به زودی در یک مراسم رسمی با حضور رسانه ها، اعضای کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال مشروح برنامه های خود را برای فصل آتی تشریح خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *