یادداشتی از علی خسروی در مورد رئیس جدید دپارتمان

علی خسرویعلی خسروی معتقد است با بازگشت عنایت به دپارتمان داوری ایران  قوی تر میشود

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از وب سایت رسمی برنامه نود-سال ۱۳۸۹ بود که مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی برای تشکیلات داوری فوتبال گرفتند و کمیته داوری و دپارتمان داوری را در این تشکیلات از هم جدا کردند. اما متاسفانه برآیند این تصمیم‌گیری، نتیجه مثبتی برای داوری دربر نداشت و مشکلات بیشتری گریبان این تشکیلات را گرفت و در این چند سال شاهد هجمه‌های زیادی علیه این قشر زحمتکش بودیم.

با این حال در تصمیم‌گیری جدیدی که انجام شد، مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری شد تا دوباره این مسئولیت را برعهده بگیرد. پیش از این هم او این پست را در اختیار داشت و باید از مسئولان فدراسیون فوتبال پرسید که چرا اجازه ندادند، عنایت برنامه‌هایش را به‌طور کامل اجرا کند. طبق پروسه طولانی و وقت‌گیر این تصمیم، دبیرکل فدراسیون فوتبال، عنایت را به رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد و با موافقت علی کفاشیان، عنایت بار دیگر این پست را تحویل گرفت.

امیدوارم این بار، عنایت که مدرس باتجربه‌ای در داوری روز دنیاست بتواند با فراغ بال به برنامه‌ریزی‌های گذشته‌اش عمل کند تا دپارتمان داوری در کنار کمیته داوران فدراسیون فوتبال باعث پیشرفت داوری شود.اما مهم‌ترین چالش پیش روی عنایت، بحث شروع مسابقات لیگ برتر است و او باید در اسرع وقت کلاس‌های مربوط به داوری را برای داوران لیگ برگزار کند تا داوران زحمتکش با قدرت و دقت بیشتری قضاوت‌شان را در بازی‌های لیگ انجام دهند.

اما مساله دیگر در این میان به کانون داوران کشور برمی‌گردد. با توجه به اینکه مسعود عنایت خودش یکی از اعضای کانون داوران است، باید تلاش کند آن را بیش از پیش در کانون توجه قرار دهد تا کانون داوران فوتبال به‌عنوان یک بازوی قدرتمند، کمک حال دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال باشد.در پایان یک‌بار دیگر برای مسعود عنایت آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم برخلاف دوره گذشته، حمایت بیشتری از وی بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *