دسته گل اقای وزیر با مصاحبه ایی نسنجیده با تماس و پیامک فغانی را تهدید می کنند

کارت قرمزهمانطور که می دانید برخی جریانها می خواهند علیرضا فغانی را مقصر اتفاقهای تبریز معرفی کنند اما داور فینال جام ملتهای آسیا از قضاوتش مطمئن است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه علیرضا فغانی داور بازی بازی جنجالی تبریز امشب برای قضاوت کردن رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن می رود او این روزها با دردسر تازه ای دست و پنچه نرم می کند.

این دردسر پیامک ها و تماسهای تلفنی است که همراه با فحش و بد و بیراه و تهدید است که یک روز پس از بازی تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز شروع شده است.

داستان از این قرار است که شماره موبایل فغانی به وسیله شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده و البته تصویر وایبر او منتشر شده است و از هواداران تراکتورسازی خواسته شده تا به فغانی زنگ و پیامک بزنند و به او اعتراض کنند.

متاسانه این اعتراض ها بعضا با فحاشی همراه می شود و هواداران عصبانی الفاظ بدی را به کار می برند که اصلا درست به نظر نمی رسد.

ظاهرا فغانی فعلا نمی خواهد در این باره صحبت کند و شاید پس از بازگشت از ژاپن مصاحبه کند و سکوت کرده است.

آنطور که شنیده شده فغانی به صورت میانگین دقیقه ای ۱۰۰ پیامک درباره بازی تراکتورسازی و نفت تهران دریافت می کند و مرتب تلفنش زنگ می خورد طوریکه در طول روز سه – چهار باری باید گوشی اش را به شارژ بزند.

ظاهر داور فینال جام ملتهای آسیا قصد شکایت کردن از هیچ کس را هم ندارد و بیشتر از این تعجب می کند که شماره هایی که به او پیامک یا زنگ می زنند کاملا مشخص هستند و تماس گیرندگان کاملا نترس هستند.

به هر صورت همانطور که حسین عسگری رئیس برکنار شده یا استعفا داده شده دپارتمان داوری هم گفته بود قرار بوده فغانی دربی تهران را سوت بزند نه بازی تراکتورسازی. حتی به وی اعلام شده بود برای دربی خودش را آماده کند اما ۲۴ ساعت قبل از بازی همه چیز تغییر می کند و فغانی به تبریز می رود و حق وردی داور دربی می شود. قرار بوده که محسن ترکی بازی تبریز را قضاوت کند. همه این ماجراها منجر به برکناری حسین عسگری از دپارتمان داوری می شود.

حالا فغانی شانس آورده که تا آخر هفته ایران نیست و دیگرکسی نمی تواند به او زنگ و پیامک بزند. البته شبکه های اجتماعی تلفن همراهش اگر آنلاین شود، مطمئنا پر از این پیغام ها خواهد بود و این مطمئنا تمرکز روحی و روانی فغانی را کم می کند و روی کار او تاثیر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *