حمله تند عضو هیات رئیسه فدراسیون به فغانی

اخراج اندو تیموریان

شهرام دبیری در این باره گفت: از نظر من مقصر کل اتفاق های تبریز علیرضا فغانی است. او با داوری ای که کرد باعث شد بازی به جنجال کشیده شود. از نظر من اتفاقات بازی مقصرش فغانی بود چون با اشتباه هایی که کرد، باعث شد بازی به جنجال کشیده شود.

او ادامه داد: جالب است که فغانی در حالی به آندو کارت زرد دوم را نشان داد که اصلا روند بازی روند جنجالی ای نبود. او می‌ توانست آن صحنه را مدیریت کند ولی این کار را نکرد. به همین دلیل هم 100 هزار تماشاگر که حاضر در استادیوم یادگار امام بودند، خشمگین شدند. این تنها دلیلی است که باعث شد بازی به جنجال کشیده شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادعا می‌ کند که پیش از بازی با فغانی در مورد بازی صحبت کرده بوده است: ما پیش از بازی با فغانی صحبت کرده بودیم و گفته بودیم که این بازی بسیار مهم است و باید بتواند آن را مدیریت کند. اما متاسفانه این کار را نکرد و شما دیدید که بازی با چه وضعیتی به پایان رسید.

دبیری ادعا می‌ کند که اگر فغانی کارت زرد دوم را به آندو نمی‌ داد هیچ اتفاقی نمی‌ افتاد: مطمئن باشید اگر علیرضا فغانی کارت زرد دوم را به آندو تیموریان نمی‌ داد، هیچ اتفاقی نمی‌ افتاد. او با کارتی که داد هم فدراسیون فوتبال و هم کمیته داوران را به دردسر انداخت و باعث شد این بازی پایان خوشی نداشته باشد.

او اعتقاد دارد تراکتورسازی فوتبالی قهرمانی را از دست نداد: کاش آقای فغانی اجازه می‌ داد قهرمان لیگ‌برتر فوتبالی انتخاب شود نه اینکه بخاطر اشتباهات داوری مردم تبریز قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست بدهند. این بدترین کاری بود که در حق مردم تبریز انجام شد چون اگر آندو اخراج نمی‌ شد، احتمالا تراکتورسازی می‌ توانست نتیجه را نگه دارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اعلام نتیجه اشتباه در تبریز هم گفت: من خودم در استادیوم بودم و واقعا آخرش نفهمیدم که چه کسی گفت بازی سپاهان ـ سایپا 2 بر 2 است. به هر حال هر کسی که این کار را کرده، کارش درست نبوده و باعث شده با احساسات مردم تبریز بازی شود.

2 پاسخ

  1. اقای دبیری شما از فوتبال و داوری چه می فهمی که اینگونه در رابطه با قضاوت بهترین داور اسیا اظهار نظر میکنی . شما بهتره بری به طبابتت برسی و فوتبال و به اهل فن بسپاری از همین روست که میگن اب که سربالای بره قورباغه ابوعطا میخونه؟؟؟

  2. آقای دبیری لطفا بی لیاقتی فدراسیون و مدیرانشو گردن قضاوت صحیح داور نیاندازید.اگر قضاوت غیر قانونی میخواهید اعلام کنید تا مردم بدانند. ضمنا اگه یه بازیکن تو همین شرایط از تیم نفت اخراج میشد همین حرفو میزدید؟
    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون بخلوت میروند آن کار دیگر میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *