تهدید داوران فوتبال ساحلی به کناره‌گیری از مسابقات

فوتبال ساحلیداوران زیرگروه لیگ برتر فوتبال ساحلی در پی عدم پرداخت حق‌الزحمه‌شان تهدید به کناره‌گیری کردند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس علی‌اصغر یعقوبی اظهار داشت: من به عنوان نماینده داوران در لیگ برتر صحبت می‌کنم. در پی اعتراضات گسترده جامعه داوری فوتبال و فوتسال کشور به علت عدم پرداخت حق‌الزحمه‌های داوری در بخش آقایان و داوران در رده‌های مختلف از لیگ برتر گرفته تا رده‌های پایین‌تر داوران فوتبال ساحلی نیز به جمع معترضین پیوستند و همگی اعلام کردند اگر تا قبل از شروع مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال ساحلی کشور در بهمن‌ماه 93 حق‌الزحمه‌های 3 سال گذشته آنان پرداخت نشود از حضور در مسابقات انصراف خواهند داد.

وی ادامه داد: جدا از داوران فوتبال ساحلی ناظران داوری فوتبال ساحلی کشور نیز از این وضعیت شاکی هستند و همسو با داوران این رشته اعلام کردند اگر تا زمان باقیمانده به شروع مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال ساحلی مطالبات آنها پرداخت نشود از حضور در مسابقات انصراف خواهند داد.

ناظر داوری فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: داوران بانوان لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور در پی تهدید به عدم حضور در مسابقات و قضاوت بازی‌ها نه تنها حق‌الزحمه‌های گذشته به آنان پرداخت شد بلکه زیر‌مجموعه سازمان لیگ برتر قرار گرفتند و تمامی پرداخت‌های آنها بروز شد. داوران و ناظران داوری لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نه تنها خواستار پرداخت حق‌الزحمه‌های سه فصل گذشته هستند بلکه خواهانند که همانند داوران لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان زیرمجموعه سازمان لیگ برتر قرار گرفته تا در مسابقات آینده پرداخت‌های حق‌الزحمه‌های داوری آنان بروز شود.

وی تاکید کرد: داوران فوتبال ساحلی کشور از محبوب‌ترین داوران فدراسیون فوتبال هستند که کمترین سهم را در مسافرت‌های هوایی داشته به نحوی که قبلا نیز به آن اشاره شد. برای هر قضاوت ناگزیر به استفاده از اتوبوس برای ایاب و ذهاب هستند. به جرات می‌توان اعلام کرد جمع مبالغ بدهی فدراسیون فوتبال از سه فصل گذشته تا به حال برای داوران و ناظران داوری فوتبال ساحلی کشور کمتر از 400 میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *