فنایی: همراه با فوتبال از داوری نیز باید حمایت شود

محمد فنایی کارشناس داوریپیشکسوت داوری فوتبال کشورمان گفت که جهانبازی گزینه مناسبی برای قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری تسنیم محمد فنایی در خصوص شرایط داوری فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌ها اظهار داشت: این موضوع دغدغه ورزش ما در این روزها شده است. از داوری به خوبی حمایت نمی‌شود و باید این را باور داشته باشیم که همراه با فوتبال، داوری نیز باید حمایت شود.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: جام ملت‌ها برای فوتبال ما بسیار اهمیت دارد و ما باید در داوری نیز مطرح باشیم تا بتوانیم در میدان‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشیم. با این حال خوشحال هستیم که جامعه داوری در جام ملت‌ها نماینده‌ای دارد و امیدوارم فغانی، کامرانی‌فر و سخندان بتوانند در مراحل بالا قضاوت کنند.

فنایی عنوان کرد: داوران ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و امروزه آسیا نیز روی داوری ما حساب ویژه‌ای باز کرده است و امیدوارم همین‌گونه بتوانند در استرالیا بدرخشند و همراه با تیم ملی فوتبال نمایش خوبی داشته باشند.

وی در خصوص شانس‌های قضاوت دربی گفت: دربی یک بازی ویژه است و دپارتمان داوری ما باید فردی را انتخاب کند که تجربه بالایی داشته باشد و مورد قبول باشد و کمتر در قضاوت‌های خود اشتباه کرده باشد. اکنون بجز فغانی که نمی‌تواند در این دیدار را به دلیل حضور در خارج از کشور قضاوت کند، یدالله جهانبازی می‌تواند در دربی قضاوت کند. البته احمد صالحی هم می‌تواند این بازی را سوت بزند. چند سالی است که داورانمان در دربی قضاوت کرده‌اند و توانسته‌اند به خوبی از پس کار برآیند و بر خلاف گذشته که هزینه گزافی برای داوری می‌دادیم اکنون داوران خودمان به خوبی این دیدار را قضاوت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *