احسان مسلمی عقیلی داور جوان گلستان در گذشت

تسلیت

در کمال تأسف باخبر شدیم داور جوان و ارزنده درجه ملی فوتبال استان گلستان شادوران احسان مسلمی عقیلی در اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفتند.

 سایت داوران ایران این ضایعه بزرگ را به جامعه داوری استان گلستان و کشور و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر مسئلت می‌نماییم.

5 پاسخ

  1. باسلام وادب.چندی جهان ما را به ترانه وامیدارد.جهان را برای پر گشودن بهترینها.بنگر که پرنده رفتنی است.پرنده رفتنی است..اینجانب ضمن تاسف .از طرف کمیته داوران سیستان .بلوچستان این ضایعه بزرگ را به جامعه داوری کشور وخانواده ارزشمند ان مرحوم تسلیت گفته و علو درجات اللهی را از مهریان هستی خواهانیم.

  2. این غم بزرگ رو به خانواده داوری کشور و استان گلستان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض میکنم

  3. غم و اندوه فقدان دوست خوبمان در باور نمیگنجد.اما این بار سوت زندگی او دمیده شد.و او در میان ما نیست که گویی همیشه در یادمان هست و باور نبودنش سخت.

  4. سلام فقدان داور جوان و ارزنده استان گلستان مرحوم احسان مسلمی عقیلی را به جامعه داوری استان گرگان وخانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده برای خانواده آن مرحوم صبر جمیل وبرای آن مرحوم رحمت الهی همراه علو درجات از خداوند منان مسئلت می نمایم .

  5. با سلام و عرض ادب من هم غم از دست دادن دوست و همکار عزیزمان را به خانواده محترمشان و جامعه ورزشی استان گلاستان تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم .عبدالحسین باستان داور ملی فوتبال از استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *